Nu ma bag la creatie.

Stiu, mi s-a mai spus, nu am talent la dinastea...Ma chinui de ceva vreme sa dezleg misterele personalizarii blogului. Asta ma duce cu gandul la un interviu dat de Dorin Goian (fundasul Stelei pentru acei oameni anosti care nu impart bucuria fotbalului), in care zicea, intrebat fiind de golurile sale din Europa, ceva de genul: "Nu ma bag eu in fata la creatie, mai bine aici, cioban la oi in aparare!" :-). Se pare ca si eu sunt blestemat sa raman pe pasunea mereu verde a indeciziei si a lipsei de perspectiva si talent la partea artistica; asta daca nu ma enervez si iau la katanit (ca io mi`s si samurai da` provincie) nodul gordian care este personalizarea blogului, care este el blog.
Pai ba Banele ba!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Nu ma bag la creatie."

Trimiteți un comentariu