Gata cu huzureala!

A mea lene a trecut odata cu Centura de meteori a lui Perseu. Nu, n-a fost spectaculoasa, n-a luminat cerul, nu a stors exclamatii de la public; a fost doar o lene imensa coroborata cu frustrare. Probabil nu voi mai aborda acelasi subiect pt scurta povestire de care v-am tot vorbit pentru ca pur si simplu nu merge. In schimb, as vrea sa retusez o alta povestire de a mea, din tinereti, cand si cureaua lata pusca de frica, o povestire apreciata la momentul respectiv, dar uitata repede chiar si de mine. Tot ce ramane sa fac este sa imi caut caietul unde am scris-o... "Un fleac...m-au rasfoit!"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Gata cu huzureala!"

  1. Anonim Says:
    13 august 2009 la 14:10

    sper ca e cea la care ma gandesc eu ... nu ?

  2. Alex says:
    13 august 2009 la 16:03

    sper ca e obscena.. altfel e no fun :P

Trimiteți un comentariu