Eroii nu mor niciodata...




De maine voi incepe sa public in fiecare zi cate o pagina dintr-un eseu pe care l-am scris pentru initiativa IICCR "1989-Poarta catre libertate". Eseul nu a fost ales spre a fi publicat, dar, cu clementa voastra, as vrea sa il fac public lumii prin intermediul blogului. Am ales varianta 1 pagina/zi pentru a nu imi plictisi audienta, iar "serialul" se va desfasura pe o perioada de 5 zile (5 pagini).

Sper sa va delectati cu lectura pe care v-o pun la dispozitie, de calitate sper eu, mai ales ca este pe un subiect atat de delicat si atat de proaspat in mintile romanilor, chiar si celor de varsta mea.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Eroii nu mor niciodata..."

  1. Anonim Says:
    5 august 2009 la 10:53

    asteaptam cu interes :)

Trimiteți un comentariu